۲ پاسخ

ن حتی تب و اسهال هم ازدندون نیس بعضیا ربطش میدن. تب دندون فقط درحدیه ک سربچه گرم. داغ نیس ی گرماییه ک زیاد نیس درحد تب واسهالش درحد ۱۰بار در روز نیس مثلا س یاچهار دفعه دفع شل

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولو💓👶 مامان دختر کوچولو💓👶 ۱۱ ماهگی
مامان خانوم👱‍♀️ مامان خانوم👱‍♀️ ۱ سالگی
مامان یاسان نعمت خدا مامان یاسان نعمت خدا ۲ سالگی