خانم ها تجربتون راجب پوار بینی نوزاد...

۷ پاسخ

من خریدم اصلا کار نمیکرد مکش نداشت
دستمال لول میکردم گیلیلی در میاوردم خیلی کاربردی تر بود

واسه دختر اولم خریده بود متخصص اطفال خیلی باهام دعوا کرد.گفت خیلی خطرناکه استفادش

نداشتم،ولی هرمامانی دیدم میگه نخرید

برای من کار بردی نبود
ی چیزی تو ستش بود مثل مو چین ولی پلاستیکی با سرِگرد با اون راحت در میوردم

عالیه

عالیه برا من که خیلی خوبه وقتی سرما میخوره فقط با اون میشه کنترل کرد و قطره بینی

زیاد زدنش خوب نیس رگای بینی بچه رو نازک می‌کنه مدام خون میاد

سوال های مرتبط

مامان مهراد مامان مهراد ۲ ماهگی
مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 ۶ ماهگی
مامان زهراکوچولو مامان زهراکوچولو ۱۰ ماهگی
مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی
مامان تودلی مامان تودلی روزهای ابتدایی تولد
مامان رایان🩵نی نی🩷 مامان رایان🩵نی نی🩷 هفته سی‌وششم بارداری