بچه ها پوآر بینی واجب؟

۱۱ پاسخ

والا من واسه بچه اولم نگرفتم هیچوقتم نیاز پیدا نکردم بهش
ولی الان خیلی هی میبینم میگن خیلی خوبه نمی‌دونم بگیرم یا نه

اره حتما بگیر عزیزم

چرا اتفاقا خیلی واجبه همون دستیش خوبه

این دستیاش که اصلا کاربردی نداره
ولی برقی خوبه

بنظرم جز واجبات نیست من که نخریدم
البته هرکس نظری داره

خواهرم دستی خرید اصلا به درد نخورد، خواهرشوهرم برقی خرید عصای دستشه

اصلا به درد من نخورد سری قبلی.

پوار بینی به همراه قطره بینی جز واجبات

من نخریدم و بنظرم نیاز نیست

آره خیلی

نه چون فقط بدرد مخاط تر میخوره

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آقا حامی 🩵 . مامان آقا حامی 🩵 . ۵ ماهگی
مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 ۵ ماهگی
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان میکائیل 🩵👶🏼 مامان میکائیل 🩵👶🏼 هفته سی‌وپنجم بارداری