معمولی بگیر قیمت پایینه استفاده نشه هم اشکال نداره ولی استفاده میشه
من چندتا از دوستامم خریدن خیلی عالیه
من همینو گرفتم از سیسمونی پانیذ عالیه
براچی هست؟؟
من همین مدل برقی رو خریدم.میگن برقی بهتره مخصوصا سرمامیخره راحت میشه تخلیه کرد
من دقیقا همینو خریدم، شنیدم گفتن خیلی خوبه
من معمولی خریدم خوب بود
برقی نگیر ساده دستی کافیه به جای اینا پولشو بده براش یه تیکه طلا بخر
من ک معمولی گرفتم اصلا استفاده نکردم
میترسیدم راستش
برقی نگیر یدونه معمولی کافیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.