سلام مامانای عزیز پوآر بینی برای نوزاد واجب

تصویر
۱۰ پاسخ

معمولی بگیر قیمت پایینه استفاده نشه هم اشکال نداره ولی استفاده میشه

من چندتا از دوستامم خریدن خیلی عالیه

من همینو گرفتم از سیسمونی پانیذ عالیه

براچی هست؟؟

من همین مدل برقی رو خریدم.میگن برقی بهتره مخصوصا سرمامیخ‌ره راحت میشه تخلیه کرد

من دقیقا همینو خریدم، شنیدم گفتن خیلی خوبه

من معمولی خریدم خوب بود

برقی نگیر ساده دستی کافیه به جای اینا پولشو بده براش یه تیکه طلا بخر

من ک معمولی گرفتم اصلا استفاده نکردم
میترسیدم راستش

برقی نگیر یدونه معمولی کافیه

سوال های مرتبط

مامان مهراد مامان مهراد ۲ ماهگی
مامان تیام کوچولو👶🏻🩵 مامان تیام کوچولو👶🏻🩵 ۴ ماهگی
مامان گرشا مامان گرشا روزهای ابتدایی تولد
مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 ۶ ماهگی
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌وسوم بارداری