به نظرتون پوار بینی کاربرد داره؟

۶ پاسخ

منكه سر بچه اولم خيلى استفاده كردم

آره عالیه مخصوصا بچه سرما بخوره راحت باز میشه یا کثیف باشه بینی راحت تمیز میشه

من از این ساده هاش گرفتم تا ۳ سالگی دخترم استفاده کردم یکی از واجبای سیسمونیه

میگن تا دو سالگی نیازه منم نگرفتم هنوز میخوام برقیش بگیرم

اره خیلی

آره...
روروئک هم نگیر خوب نیست بجاش واکر بگیر
کریر هم بدرد نمیخوره سنگینه خواهر من که استفاده نکرد ازش داخلش هم گوده برا کمر بچه خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان آرشا و تو دلی👧 مامان آرشا و تو دلی👧 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مهراد مامان مهراد ۲ ماهگی
مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌وسوم بارداری
مامان سادات🩷🍼 مامان سادات🩷🍼 ۱۰ ماهگی