خانومااا کله پاچه رو از کی شروع کنیم؟؟😍

۹ پاسخ

من از اول بارداریم خوردم

من شنیدم میگن ماه های آخر برای وزن گیری مثل ۸ و ۹

سه ماه اخر برای وزن بچه اونم دو هفته یه بار بخور زیاده روی نکن

من دوسه باریه خوردم هروقت خواستی

والا گفتن خوب نیست نخورید چون قویه عین جگرو زعفرون

وای خوشبحالتون من زده شدم فکر منم ویار دارم بهش

منم چن بار خوردم

من یه دست کامل گرفتم ایشالله برا پنج شنبه صبحانه بار بزارم بخورم 😋😋😋

از هر موقع دوس داری🤣🤣
من چند بار تا حالا خوردم

سوال های مرتبط

مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی
مامان so.pa مامان so.pa ۴ ماهگی
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی
مامان ماکان مامان ماکان ۳ ماهگی
مامان مشخص نیست مامان مشخص نیست ۱ ماهگی
مامان panah🍓🩷 مامان panah🍓🩷 ۱ ماهگی
مامان دُرنا مامان دُرنا ۲ ماهگی