بچه ها دستور فرنی بدید

۵ پاسخ

من اول یک قاشق ارد برنج با یک فنجان اب میزارم بپزه بعد ک کمی اب موند بهش یک فننجان شیر اضاف میکنم و یک تکه نبات بعد میزارم ب غلظت دلخواه برسه یعد بز میدارم بزای طعم دار شدن بعد خنک شدن میتونی یک تکه کوچک موزه له شده بریز توشون

دو قاشق نشاسته گل
دوتا دونه هل
یه تیکه نبات
تو اب خنک حل کردم قشنگ که حل شد یه لیوان اب دوباره اضافه کردم گذاشتم رو شعله ی متوسط فرنی شد جات خالی

ارد برنج و شیره انگور یا خرما
ارد برنج با سیب و موز و خرما و.... هربار یکیشو بده

سلام عزیزم کاری نداره که یخورده آرد برنج وبااب حل کن قشنگ یه کوچولو هم نبات بنداز توش بزارسر گاز انقد هم بزن تا بجوشه ورقیق بشه خیلیم سفت نشه که سر دلش بمونه چون تازه میخواد بخوره

من تازه درست کردم دادم به بچه هام

تصویر

سوال های مرتبط

مامان پسر اخمو😼 مامان پسر اخمو😼 ۱۴ ماهگی
مامان اهورا مامان اهورا ۱۶ ماهگی
مامان نیل مامان نیل ۱۷ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱۶ ماهگی
مامان آریا و آراد مامان آریا و آراد ۶ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱۶ ماهگی
مامان پناه کوچولو مامان پناه کوچولو ۱۶ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱۶ ماهگی