دستور فرنی دوستانم

۱ پاسخ

من برنج گذاشتم 24ساعت خیس خورد دوتا قاشق غذا خوری بیشتر خیس نکردم برای کلی وقتش هم شد...
بعدش با جوغن لهش کردم الک کردم بعدش نبات یکم له کردم تو جوغن بعدش الک کردم بعد یه قاشق غذا خوردی از آرد برنج ریختم تو قابلمه پودر نبات که له کردم اونم ریختم داخلش بعدش یک لیوان آب ریختم گذاشتم رو گاز بعد هم زدم همینجورهم بزن تا غلیظ بشه نه خیلی رقیق نه خیلی غلیظ
بعد که آماد شد یه پیمانه شیر خشک با یکم اب حل کن بریز داخلش بعد بهش بده

سوال های مرتبط

مامان اهورا مامان اهورا ۱۶ ماهگی
مامان نیل مامان نیل ۱۷ ماهگی
مامان آریا و آراد مامان آریا و آراد ۶ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱۶ ماهگی
مامان پناه کوچولو مامان پناه کوچولو ۱۶ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱۶ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱۶ ماهگی
مامان پویان جون مامان پویان جون ۸ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا ۶ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۷ ماهگی
مامان مهیادم🩵 مامان مهیادم🩵 ۱ سالگی
مامان کیان مامان کیان ۱۶ ماهگی