دستور فرنی میگین

۴ پاسخ

عکسشو برات میفرستم

تصویر

من ی قاشق مربا خوری ارد برنج و با نصف لیوان اب جوشیده حل میکنم هم میزنم تا ب غلظت مناسب برسه بعد برااینکه رقیق بشه شیرخشک اماده میکنم میریزم داخلش

از چند ماهگی بدیم من میتونم از چهار ماهگلی شروع کنم کمکم بدم

منم اردبرنح ی قاشق مرباخوری.. نصف لیوان اب جوش سرد شده، ی ذره کره سه تاقندکوچیک هم میزنم میزارم روگاز هم میزنم تا ب غلظت برسه بعد اینکه خنک شد یکم شیرخشک میریزم توش

سوال های مرتبط

مامان اهورا مامان اهورا ۱۶ ماهگی
مامان نیل مامان نیل ۱۷ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱۶ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱۶ ماهگی
مامان پناه کوچولو مامان پناه کوچولو ۱۶ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱۶ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱۶ ماهگی
مامان پویان جون مامان پویان جون ۸ ماهگی