عکسشو برات میفرستم
من ی قاشق مربا خوری ارد برنج و با نصف لیوان اب جوشیده حل میکنم هم میزنم تا ب غلظت مناسب برسه بعد برااینکه رقیق بشه شیرخشک اماده میکنم میریزم داخلش
از چند ماهگی بدیم من میتونم از چهار ماهگلی شروع کنم کمکم بدم
منم اردبرنح ی قاشق مرباخوری.. نصف لیوان اب جوش سرد شده، ی ذره کره سه تاقندکوچیک هم میزنم میزارم روگاز هم میزنم تا ب غلظت برسه بعد اینکه خنک شد یکم شیرخشک میریزم توش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.