دستور فرنی لطفااااا

۴ پاسخ

شیر نباید حرارت ببینه
یه قاشق آرد برنج یه لیوان آب جوشیده سرد
بذار رو گاز هم بزن تا ب قوام برسه
میتونی یکم کره هم بریزی ک شکمش سفت نشه
بعد ک آماده شد دوس داشتی یکم شیر بهش اضافه کن ک رقیق تر بشه
ولی اصلا شیر رو داغ نکن

برای غذای کمکی اول از لعاب برنج استفاده کن بعد شیربادام بعد حریره بادام بعد فرنی . الان ۳ماهشه زوده حداقل بزار ۴ماهگی

یه قاشق آرد و یه لیوان آب را روی گاز بذار قوام که اومد و چنذتا قل زد برش میداری از شیر خشکش یا شیر خودت توش میریزی. به بچه شیر چهارپا نده. الانم خیلی زوده برای کمکی

ی لیوان شیر سرد و یه قاشق آرد هم میزنی میزاری رو گاز و تیکه نبات برا مزش میندازی و‌ هم میزنی تا به قوام برسه
نوش اهورا جان

سوال های مرتبط

مامان نیل مامان نیل ۱۷ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱۶ ماهگی
مامان آریا و آراد مامان آریا و آراد ۶ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱۶ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۱۳ ماهگی
مامان پناه کوچولو مامان پناه کوچولو ۱۶ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱۶ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱۶ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۷ ماهگی
مامان مهیادم🩵 مامان مهیادم🩵 ۱ سالگی
مامان کیان مامان کیان ۱۶ ماهگی
مامان مهراد .معراج مامان مهراد .معراج ۱۱ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۹ ماهگی
مامان خانوم مامان خانوم ۸ ماهگی