دوستان دستور فرنی بدبن

۱ پاسخ

ارد برنج یه قاشق چای خوری یکم اب میزاری رو شعله قوام که اومد شعله را خاموش میکنی شیر خودت یا شیر خشک اضافه میکنی بهش یکم از شیر مادر غلظ تر که شد میدی بهش

سوال های مرتبط

مامان کیان مامان کیان ۱۶ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱۶ ماهگی
مامان اهورا مامان اهورا ۱۶ ماهگی
مامان نیل مامان نیل ۱۷ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱۶ ماهگی
مامان آریا و آراد مامان آریا و آراد ۶ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱۶ ماهگی
مامان پناه کوچولو مامان پناه کوچولو ۱۶ ماهگی
مامان پویان جون مامان پویان جون ۸ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا ۶ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۷ ماهگی