دستور فرنی یکی میشه بگه

۱ پاسخ

یه قاشق مرباخوری ارد برنج با نصف لیوان اب سرد قاطی کن حل ک شد بزار رو شعله
یه کوچولو نبات و کره هم بنداز
ب غلظت ک رسید یکم از دما افتاد میتونی شیرخودت یا شیرخشکم اضاف کنی ..نوش‌جان

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی
مامان لاوان مامان لاوان ۱۴ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۸ ماهگی
مامان اهورا مامان اهورا ۱۶ ماهگی