سلام میشه دستور فرنی بگید هرکی بلده

۳ پاسخ

میخوای بدی بهش؟
یکم زود نیست

سلام عزیزم یه استکان آب جوشیده بریز تو ظرف بعد یه قاشق مربا خوری آرد برنج بهش اضافه کن هم بزن بزار رو شعله گاز ام بزن که نچسبه ب ظرف وقتی کمی سفت شد خاموش کن چون سرد بشه بازم سفت میشه چون تازه شروع کردی باید یه کم رقیق باشه تا چند روز رقیق بهش بده بعد میتونی یه کم سفت کنی بهش بدی

یه قاشق چای خوری آرد برنج رو با آب جوشیده مخلوط میکنم خوب هم میزنم زیر گازم با حرارت کم روشنه ۱۵ دقیقه بعد آمادس
فقط حواست باشه حداقل ۱۵ دقیقه هم بزنی رو حرارت که برنج بپزه
اگه غلیظ شد با یکم شیر خشک یا شیر مادر رقیق کن بده نی نی بخوره

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی
مامان جانان مامان جانان ۱۳ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۹ ماهگی
مامان لاوان مامان لاوان ۱۴ ماهگی
مامان اهورا مامان اهورا ۱۶ ماهگی
مامان نیل مامان نیل ۱۷ ماهگی
مامان آریا و آراد مامان آریا و آراد ۶ ماهگی