۱۳ پاسخ

هفته 33هستی نمیدونی جنسیتو؟! من ویارم دوغ و ماست بود بچم دختر بود اما ویار ربطی ب جنسیت نداره

من دوغ ترش ویار داشتم دختر شد

پسر منم همین بودم

پسر من خیلی دوغ دوست داشتم با لواشکک

دختره

مگه نمیدونی😑

منم زیاد میخوردم

دختر

من دختر

من داشتم و پسر بود

من ویارم دوغ ترش وخنکه پسره

چرا بالا زده ۳۳ هفته

۳۳ هفته ای نمیدونی جنسیت رو؟

سوال های مرتبط

مامان عمران مامان عمران ۱۱ ماهگی
مامان نی نی🍓 مامان نی نی🍓 روزهای ابتدایی تولد
مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌وششم بارداری