من ویار گچو یخو اینجور چیزا دارم بخاطر چیه

۷ پاسخ

وااای نخور تورو خدا
یه ویتامینت کمه

کچو نمیدونم ولی یخ کمبود آهن

بهش میگیم پیکا
عجیب خواری در کم خونی فقر آهن

کم خون نیستی؟
تا جایی که میدونم ویار به یخ و مهر نماز نشونه کم خونیه

کم خونی

میگن کم خونی

منم ویار دارم چشمم به مهر نماز میوفته دست خودم نیس میشینم میخورم

سوال های مرتبط