۲ پاسخ

دستای پسر منم سرده،واسه پاهاش جوراب میپوشنم.

کاملا طبیعیه برای همه همینطوره چون خون رسانی و اکسیژن تو بدن نوزاد با بزرگان متفاوت هست نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو ۱۰ ماهگی
مامان ❤️ماهلین🥹💞 مامان ❤️ماهلین🥹💞 ۷ ماهگی