۸ پاسخ

من فرفروت میدم خیلی خوبه قبلاً لیپولیز آبی میدادم تموم که شد الان اینو میدم اصلا دندون سیاه نمیکنه خیلی ام خوبه

لیپوزوفر و لیپوزومال

من سیدرال دادم لیپوزوفر دادم دندوناش سیاه شدن دندون جلوش هم پوسیده شکسته نمیدم دیگه بهش

من سیدرال میدم
قبلا لیپوزوفر میدادم تا اینکه چند تا گرفتم همون فاسد بودن آخر هم معلوم نشد فرمولاسیون شرکتشون بهم ریخته یا چی دیگه ندادم

سیدرال میدادم الان آیروفیکس میدم

ایروکید

چرا نمیدی عزیزم تا دو سال باید بدی من لیپوزوفر آبی میدم

لیپوزوفر سورمه ای

تصویر

سوال های مرتبط

مامان محمد مهدی👼💙 مامان محمد مهدی👼💙 ۱۵ ماهگی