۶ پاسخ

استراحت کن پله بالا پایین نشو

منم جفتم پایینه ولی خب خداروشکر هماتوم ندارم🙁🙁

بیرون میشه بری با ماشین اینا زیاد نباید پیاده روی کنی فقط استراحت کنی زودتر خوب میشه ولی
من هم هماتوم داشتم هم جفتم پایین استراحت هم نکردم چون درگیر اسباب کشی و خونه تکونی خونه بابام بودم کلا هر هفته هم میرفتم شهرمون میومدم .
می‌خوام بگم زیاد نگران نباش و سخت نگیر ب خودت

استراحت کن .منم همینجوری بودم

استراحت کن

پیاده روی سمه
استراحت کن

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد