۳ پاسخ

نه ناشتا نبودم

نه فک کنم قند یک ساعت دو ساعت و سه ساعت بعده خوبه بنظرم

قند ناشتات زده ۱۲۰.اگه اون ناشتا باشه خیلی قندت بالاس. ولی بعدش افت قند داشتی برای تو برعکس مال منه. اولیش ۸۶ هست ناشتام. بعد خوردن شربت شدم ۱۱۲

سوال های مرتبط

مامان ایناس مامان ایناس هفته بیستم بارداری
مامان رایان مامان رایان ۱۴ ماهگی
مامان مامان فسقل مامان مامان فسقل روزهای ابتدایی تولد
مامان آرتین ونی نی مامان آرتین ونی نی ۳ ماهگی
مامان الوین مامان الوین ۳ ماهگی