دخترا کدوماتون زیاد می‌خوابیدید جنسیت بچتون چی بود

۸ پاسخ

من خیلی فعال شدم.جوری که دلم میخواد هر روز شیرینی بپزم.اشپزی کنم اسباب کشی کنم😂😩 .البته یه ساعتم خوابم زیادتر شده😬

دختر خالم همیشه می‌خوابید بچش پسره

معمولا میگن از ویار ها و حالت ها باید فهمیدم جنسیت چیه که خیلی توجه نکن تویی هر بارداری متفاوت هست و فرق میکنه
مثلا میگن پسر ویارش شوری و ترشی هست و دختر شیرینی
یا اگر زیاد به راست میخوابی دختر و چپ پسر
اینا هیچکدوم ربط نداره

خواب تویی بارداری ی چیز طبیعی هست و ربط به جنسیت نداره در کل بخاطر ترشح هورمون بارداری و اینکه بدن داره انرژی زیادی از دست میده برای جنین و ادم خسته میشه و میخوابه

اصلا نمیشه تشخیص داد😂

خیلی سست و بی انرژی شدم؛ بچم هم پسره.

من سر پسرم خیلی میخوابیدم

من دوستم زیاد می‌خوابید دختر بچش

سوال های مرتبط

مامان هدیه‌ی‌خدا🫧🩷 مامان هدیه‌ی‌خدا🫧🩷 ۵ ماهگی
مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 💙💙💙💙 مامان 💙💙💙💙 هفته بیست‌ویکم بارداری