چطوری پوره سیب بدم‌دخترم؟

۵ پاسخ

من هم میزارم ت هوا پز هم با اب میپزمش و با چنگال لهش میکنم میدم بخوره

من میزارم میپزه ،بعد میریزم تو عصاره خوری خودش میخوره..

من مثلا مرغ یا ابگوشت ک میزارم کمی سیب زمینی با هویج و آبشو با قاشق له میکنم میدم

بزار بپزه بعد له کن بده بخوره میتونی با ماست هم ترکیب کنی بهش بدی راحت تر میخوره

سیب و بزار بپزه بعدش بریز تو میکسر کره یا شیر خشک بریز یکم رقیق شع

سوال های مرتبط

مامان محمد مهدی💙 مامان محمد مهدی💙 ۵ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۶ ماهگی
مامان سید ه حلما مامان سید ه حلما ۱ سالگی
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۱۷ ماهگی
مامان آلارز مامان آلارز ۱۰ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۷ ماهگی
مامان آیهان 👼🏻🌊🤍 مامان آیهان 👼🏻🌊🤍 ۱ سالگی