۵ پاسخ

بسیاررررر زیاد خیلی بسیار زیاد😆

اره قرص دایمتکون بخور جویدنی عالیه

وای منم الان اینجوریم ترش هم کردم دلمم هی میپیچه صدا های وحشتناکی تو شکمم‌ میده🤦‍♀️
عصری شیر با لیدی میل خوردم فک کنم بخاطر اون شده

بـــارداری طبیعیه

وااااااااای من خیلی افتضاح هیچ نمیتونم بشینم

سوال های مرتبط

مامان دخملم👶🏻🩷 مامان دخملم👶🏻🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد