دردلگن و واژن طبیعیه؟

۶ پاسخ

بله عزیزم طبیعیه، بچه جا باز میکنه،واسه همین،خیلی دردش بده،یادم میافته دلم یه جوری میشه،انشاالله که شما هم این روزاتون به سرعت برق و باد بگذره راحت بشین.

بله اگه انقباض شکمی یا دردای منظم و لکه بینی و درد خیلی شدید شدید نباشه طبیعیه

اره،من نابود شده بودم از دردش

بله عزیزم جنین بزرگ شده

اره بابا انقدر لگنم درد میکنه نمیتونم بخوابم

نمیدونم منم مدتیه خیلی لگنم درد میکنه و دوشبه که واژنم به شدت درد میکنه که میشینم وپامیشم و‌دراز میکشم دادم درمیاد😩

سوال های مرتبط

مامان ayhan🌛👼 مامان ayhan🌛👼 ۴ ماهگی
مامان پناه💕 مامان پناه💕 ۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۷ ماهگی
مامان الیناکوچولو👸❤️ مامان الیناکوچولو👸❤️ ۷ ماهگی
مامان علی✨ مامان علی✨ ۵ ماهگی
مامان سبحان مامان سبحان ۶ ماهگی
مامان رستا مامان رستا ۱ ماهگی
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری