۵ پاسخ

منم طعم وانیلی گرفتم خیلی خوبه اوایل نمیتونستم بخورخیلی شیرین بودولی دیگه عادت کردم تاالان سه قوطی خوردم منم متاسفانه فقط موقع آب خوردن سوزش معده میگیرم

من دفعه پیش طعم کاکائو گرفتم خوب بود ولی این دفعه توت فرنگی گرفتم بشدت بدمزه هست

من بزور میخورم دیگه
حتمن بخور خیلی تاثیر داره من بعد از سونو هم ادامه دادم

من گلوم به شدت خشک میشه با اینکه قند ندارم
حالمم بهم میخوره نخوردم

من گرسنم میشه😑

سوال های مرتبط

مامان لیموشیرین مامان لیموشیرین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 ۴ ماهگی
مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دلوین 🩷آراد🩵 مامان دلوین 🩷آراد🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری