مامانا شمام عین من وقتی میشینید حتی کم اذیت میشید

۴ پاسخ

سلام منم بیشتر دراز میکشم به پهلو
نشان فقط اگه به عقب تکیه بدی یه خورده بهتره وگرنه اذیت کننده است

آخ ک از درد دنبالچه

آره آره آره

اره طبیعیه

سوال های مرتبط