۱۸ پاسخ

من تا صب پونصد بار میچرخم😑

عزیزم این ی باور غلطه ک میگن باید بشینی بعد جابه جا بشی چند ثانیه طاق باز بعد پهلو بدی توروخدا انقدر ب حرف قدیم جلو نرین

نه من پهلو به پهلو میشم

ن بابا من تا صب صدبار از این پهلو ب اون پهلو میشم

من میشینم خودم اینجوری راحت ترم

ی وقتایی ی دفعه میرم رو پهلو بعدی ی وقتی حوصلم بشه میشینم ولی خیلی کم😬

من چون دردم میاد بیدار‌میشم‌کلا اینور اونور میشم بلند نمیشم یکم خودمو بلند میکنم فقط اونم به خاطر کمر دردم خطرناک هم‌نیست میتونی بچرخی تا ۱۰ دقیقه طاق باز خوابیدنومشکلی نداره

نه عزیزم همه اشتباه میکنن هیچ نیازی نیس بشینی حتی دکترا هم میگن نیازی نیس فقط اروم ازین به این پهلو بشی کافیه

والا منم پهلو ب پهلو میشم ولیدعاجزم🤣🤣🥺احساس میکنم بشینم برم پهلو بعدی راحت تره

من همین پریروز از دکترم‌پرسیدم
گفت خودتو اذیت نکن هرجور راحتی همونجوری بخاب و جابجا شو فقط ماه بخاطر رشد بچه باید رعایت کنی

اروم میرم رو‌کمر صبر میکنم میرم اون دست

توی هفته شما منم حوصله نداشتم ولی الان یک هفته هستش اگر بلند نشم و بچرخم‌ دردم میگیره پس مجبورم بلند بشم

نه عزیزم من همون تو جا آروم آروم جاذبه جا میشم

نه بابا نمیخاد من از چندتا دکتر پرسیدم گفتن اصلا ربطی به اینا نداره فقط اروم دنده به دنده بشو

اره من بلند ميشم خيلى سخت هست ولى چاره اى ندارم ديگه ميگن خطرناكه

نه بابا حواسم باشه اروم نباشه هم مثل پلنگ میچرخم

نه والا 😁😁

من‌تا الان بارداری اصلا بلند نشدم پهلو ب پهلو فقط میشم الان فقط بلند میشم

سوال های مرتبط