۱۲ پاسخ

هیچ ربطی ب بچه و بند ناف نداره

ن همینجوری میچرخم

من همون حالت پهلو به پهلو میشم خیلی ام تلاش نمیکنم که آهسته باشه🤭🤕

سوال منم هست . من مامانم دعوام میکنه اگه همینجوری که دراز کشیدم پهلو به پهلو شم😅

حال داشته باشم میشینم نداشته باشم خیلی اروم به پشت میشم بعد به پهلو

خانوما شما فیلم عکس سه بعدی گرفتین یا میخواین بگیرین از نی نی؟
بنظرتون جالبه یا هزینه ی گزافه

وای من بضی وقتا پا میشم میبینم طاق باز خابیدم عصابم خورد میشه

من اگ پهلوی راست باشم میچرخم ب کمر میخابم بعد همونو آروم ب پهلوی چپ میخابم

درستش اینه باید بشینی بعد پهلو به پهلو بشی
همون جوری بچرخید میگن خوب نیست ممکنه دور از جون بند ناف گیر کنه بهش

نه تمینطوری اروم میچرخم

دقیقا سوال منم هست

حوصله داشته باشم بلند میشم
گاهی هم همینجوری میچرخم

سوال های مرتبط