۱۰ پاسخ

دقیقا منم فقط لحظه شماری میکردم الانم هرروز که تاریخ عوض میشه اینطوریم 🥲
انقدر درد داریم کلافه میشیم و از ذوق زودتر دیدن بچه اینجوری میشیم چقدر انتظار سخته
کاش همینجور که منتظر دیدن فرزندمون انتظار می‌کشیدیم منتظر واقعی آقا امام زمانم بودیم😭

۳۸ هفته به بعد انشالله میشه زایمان کرد ایراد نداره حتی اونایی ک سزارین هستن ۳۷ هفته ب دنیا میارن مشکلی نیست

خوشبحالتون، کاش منم الان ۳۰ بودم

بسلامتی دعا کنین مام برسیم به عدد۳۰

سلام خانم ها دعا کنید که این عدد 30 هم زود نصیب ما بشه

مگه ۳۰ هفتگی وارد ۸ ماهگی نمیشیم؟

انگار نقطه آسایش هست ولی به هر هفته ای که دوست داری میرسی طمع می‌کنی دوباره میگی کاش الان ۳۴ هفته بودم . من که اینجوری ام شما چی ؟

منم امروز به عدد ۳۰ رسیدم وکلی خوشحالم کلا برام آرزو شده بود 😅

منم همیشههههه عاشق ۳۰ هفتگی بودم با اینکه دقیقا بعد ۳۰ پاره پوره شدم از درد تا الان ولی زود گذشت انگار سرپایینیه

مبارکه😅😅

سوال های مرتبط