۵ پاسخ

من امروز خوردم خیلی چسبید

من نسکافه ماهی یبار در حد یه شات میخورم دلم ک بکشه یا مثلا کاپوچینو

بخور نوش جان.
اما ریادروی نکن

من هر سه روز یبار ی لیوان کاپوچینومیخورم

نه بخور مشکلی نداره گلم

سوال های مرتبط

مامان 🎀 حنا 🎀 مامان 🎀 حنا 🎀 ۹ ماهگی
مامان دلوین🍓👶 مامان دلوین🍓👶 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان shahan♥ مامان shahan♥ ۱ ماهگی
مامان نینی🎀:) مامان نینی🎀:) ۲ ماهگی
مامان کیاشا مامان کیاشا هفته سی‌ام بارداری