خانوما هات چاکلت اشکال داره بخورم

۲ پاسخ

نه عزیزم فکر نکنم مشکل داشته باشه.دکتر بمن گفتن هفته ای دوبار اکیه

اگه قند نداری نه اشکالی نداره اما کم بخور

سوال های مرتبط

مامان نینی🎀:) مامان نینی🎀:) ۲ ماهگی
مامان shahan♥ مامان shahan♥ ۱ ماهگی
مامان دلوین🍓👶 مامان دلوین🍓👶 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان معجزه💙🩵 مامان معجزه💙🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری