خانوما میشه هات چاکلت خورد☹️

۶ پاسخ

هات چاکلت اصلا کافئین نداره منم میخورم

اره اشکال نداره فقط زیادنخور

چرا نشه من دکترم گفت حتی روزی یدونه اسپرسو هم میتونم بخورم

اره بخور من نسکافه و کاپوچینو هم میخورم حتی😂

آره بخور چیز بدی نیست که

اره عزیزم با یبار چیزی نمیشه

سوال های مرتبط

مامان 🎀 حنا 🎀 مامان 🎀 حنا 🎀 ۹ ماهگی
مامان دلوین🍓👶 مامان دلوین🍓👶 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نینی🎀:) مامان نینی🎀:) ۲ ماهگی
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته بیست‌وششم بارداری