خانوما تو بارداری فشار خون نرمان چنده؟

۶ پاسخ

الان نرماله ۱۰

من ن دیروز کلن بالا بود ۱۴
۱۲و نیم

من همیشه ۸ یا ۹ رو ۶
افت فشار دارم

من همیشه 9 یا 8

من ک همیشه فشارم 8روی 6

منکه همیشه افت فشار دارم نمیدونم چ کنم

سوال های مرتبط

مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان شاهان الما مامان شاهان الما هفته هفدهم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱ ماهگی
مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان توت فرنگی🍓🥹 مامان توت فرنگی🍓🥹 هفته نوزدهم بارداری
مامان محمدحسین مامان محمدحسین هفته سی‌ام بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته هجدهم بارداری