خانما اسم قطره برا رفلاکس و دل پیچه بچه چیه

۳ پاسخ

بایولاکت خوبه من بایولاکت میدادم

اسمشو یادم رفته

رفلاکس فاموتدین شربتش داده بود دکتر برا پسر من
دلپیچه هم میلکازیم و بی بی کر خوبه

سوال های مرتبط

مامان اقا حسین🐣🩵 مامان اقا حسین🐣🩵 ۱۷ ماهگی