میگم ممکنه آنومالی جنسیتو استباه کنه؟

۴ پاسخ

بله همین ی ساعت پیش یه خانومی انومالی پسر تشخیص داده بود
امروز برای سونوی وزن بچه رفته بود
۳۳هفته گفتن دختره

اره دختر خالم از آنومالی تا آخرین سونو گفتن پسره ولی به دنیا اومد دختر بود. سه هفته قبل زایمان کرد

نه من ک نشنیدم تاحالا

نهههههههههه

سوال های مرتبط

مامان روژان و ژوانا مامان روژان و ژوانا ۱۰ ماهگی
مامان نویان 💕🐣 مامان نویان 💕🐣 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فسقلی👶🥹🤏 مامان فسقلی👶🥹🤏 ۶ ماهگی
مامان فندق🥰 مامان فندق🥰 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرمین و آرمیس مامان آرمین و آرمیس ۴ ماهگی