میگم ۱۹۴۰ خوبه برا ۳۲ هفته دیگ؟

۷ پاسخ

مال من ۳۰هفته و۳روز ۱۶۰۰بود

منم یکشنبه میخام برم کاش همینقدرا باشه🥲

بله عزیزم خوبه...

اره عزیزم از من همین قدر بود تقربیا دکتر گفت خوبه وزنش

بایدم همینقدباشه فک کنم

من نمیدونم مال من چنده
با نرمالش چند باشه
ولی بنظرم خوبه نزدیک۲ کیلومیشه دیگ

آره دیگه از دوکیلو یک کم کمتره

سوال های مرتبط

مامان دلسا مامان دلسا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان سوفیا و کلارا مامان سوفیا و کلارا ۳ ماهگی
مامان معجزه خدا💙💙💙 مامان معجزه خدا💙💙💙 ۱۰ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۲ ماهگی