دخترم۱ساله۳ماهشه.یبوسته شربت انجیربهش بدم بدنیست.

۴ پاسخ

خود انجیر رو اگه دارید خیس بده بهش بده
آلو خیس بده یا یه ۵ دقیقه بپز با آبش بهش بده
آب مرغ بده
بارهنگ هم خیلی موثره دختره منم چند روز پیش یبوست شده بود با اینا راه افتاد الان خوبه خداروشکر

نه
آلو بهش بده

بچه من بجاش اسهاله

انجیر خیلی موثر هست مقدار کم بده یهو از اونور اسهال نشه یهو

سوال های مرتبط

مامان شکلات مامان شکلات ۲ سالگی