یک شنبه جواب ازمایش قند
خیلی استرس دارم

۳ پاسخ

من هم همه چی میخورم تاهلا تو دلم چیزی نمونده

نگران نباش من قندم لب مرز همه چی میخورم قند شکر دسر نوشابه ابمیوه شبرموز همه چی

نگراااان نبااااش
همه چی خوبه ان شاءالله

سوال های مرتبط

مامان دلانا👧🏻 مامان دلانا👧🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نخود 💓💓💓💓 مامان نخود 💓💓💓💓 هفته سی‌وهشتم بارداری