خیلی استرس دارم برا ازمایش قند🤲🏻

تصویر
۵ پاسخ

منکه دوبار بالا آوردم 😒😐

عزیزم دکتر برات نوشته یا بهداشت

وای خیلی بده انشالله که تو میتونی نگهش داری

منم
فردا میخوام ازمایش بدم☹️

خیلی راحته،بین آزمایشات اگه باماشینی برو پشت درازبکش هیچی حس نمیکنی

سوال های مرتبط