از چندهفتگی باید پهلو بخابیم؟من الان روکمرمیخابم

۱۱ پاسخ

۲۰ به بعد دیگ نباید رو کمر خوابید الان من بیمارستانم دائم رو‌کمرمم

منم هنوز ب کمر میخوابم ی وقتا

من از الان میخوابم به پهلو

بیست هفته به بعد

کلا سعی کن عادت کنی از الان ب پهلو بخابی
وارد چهار ماه شدی حتما ب پهلو بخواب

سعی کن از اول به پهلو بخوابی مگر اینکه یزره بخای به کمرت استراحت بدی خون رسانی به بچه بهتره

ار سه ماه دوم دیگه باید رعایت کرد

میگن ۱۶ هفته ب بعد
منم شبا میبینم ب شکم خابیدم

از اول بایر بخوابی هم عادت کنی هم خون رسانی ب بچه و رحمت برسه

از سه ماه دوم بع بعد

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان نور💙 مامان نور💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آرکان مامان آرکان هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ویهان💙🧸 مامان ویهان💙🧸 روزهای ابتدایی تولد
مامان نور ✨🤍🪐 مامان نور ✨🤍🪐 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نور💙 مامان نور💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری