فردا باید برم آنومالی برام دعا کنید

۵ پاسخ

انشالله همه چیز خوبه عزیزززممم

انشاالله نی نی سالم و سرحاله عزیزم😍

الهی بحق حضرت ابوالفضل هرکی نی نی داره خدا خودش سالم و سلامت برگردونه بغلش

ب سلامتی عزیزدلم
یاد خودم افتادم شب و تا صبح نخوابیدم واای چه شبی بود 🥹

الهیییی
خوش خبربرگردی عزیزم
منم چهارشنبه سونو قلب میرم تروخدامنم دعاکنین

سوال های مرتبط

مامان السا و نی نی مامان السا و نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دیاناخانوم 🌼💞 مامان دیاناخانوم 🌼💞 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 😍😍😍😍 مامان 😍😍😍😍 هفته بیست‌وششم بارداری