فردا می‌خوام برم انومالی ۱۸ هفته و ۲ دور میشه لطفاً برام دعا کنید

۵ پاسخ

دوباره خبرمون کن ان شاءالله که همه چی خوب باشه. ♥

انشاالله به سلامتی

انشاالله به خیر خوشی برگردی امین

ان شاءالله صحیح و سلامته عزیزم

انشالله خیره دوست داری چی باشه؟

سوال های مرتبط

مامان قطره کوچولو مامان قطره کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان السا و نی نی مامان السا و نی نی هفته بیست‌وچهارم بارداری