خانمای هم هفته شما سونو وزن رفتید

۸ پاسخ

منم هنوز نرفتم

دکترش خوبه

ارع عزیزم

کسی دکترش معمار زاده هست

برامن ی سونو بارداری نوشته

اره من دکترم نوشت 27هفته کامل رفتم

برامن نوشته بود ولی نرفتم هفته30به بعدمینویسه بازم،اگه هزینشوداری برو

نه ۳۲ هفته باید بریم

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد ۸ ماهگی
مامان مامان فسقلی مامان مامان فسقلی ۷ ماهگی
مامان هدیه های الهی مامان هدیه های الهی روزهای ابتدایی تولد