سلام خانوما این آزمایش انتیم هس شما میدونین چی نوشتع؟

تصویر
۴ پاسخ

اگه با دارو این عدد شده یعنی با دارو کنترل شدی باید ادامه بدی اگر بدون داروس نرماله

این تیروییده باید نشون پزشکت بدی.
دارو میخوری یا عادی این عدده؟
چون پزشک من گفت باید بین ۲ و نهایتا ۲.۵ باشه مال شماهم یه کوچولو خیلی کم بالا هست ولی جای نگرانی نیست

آزمایش تیروئیده
نرماله

آزمایش. تیرویید که مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان نفسم مامان نفسم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان قند.نباتم مامان قند.نباتم هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 𝒟ℯℓ𝒶🧚🏻‍♀️👒 مامان 𝒟ℯℓ𝒶🧚🏻‍♀️👒 ۴ ماهگی
مامان زینب بانو مامان زینب بانو هفته چهلم بارداری
مامان تابان🩷 مامان تابان🩷 هفته چهلم بارداری
مامان نیارا🩷🧚🏻 مامان نیارا🩷🧚🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی
مامان آریو مامان آریو هفته شانزدهم بارداری
مامان هدیه امام رضا💙 مامان هدیه امام رضا💙 هفته بیست‌ونهم بارداری