۱۱ پاسخ

توی تایپینگم نگاه کنم گفتم چی شده

منم سه شنبه تایم پریودمه انشالله همگی پریود نشیم🤣

من جمعه میشم

من احتمالأ ۳ یا ۴ آذر موعدمه
علائم ندارم فقط از ۱۶ سیکل درد پریود دارم و ترشح زیاد

من سوم اذرم دعا کنیم برای هم ک باردار باشیم

منم ۵ آذر موعدمه.انشاالله حضرت فاطمه دامن همه رو سبز کنه 🙏

منم ۵ آذر موعودمه انشالله که مثبت بشیم همگی

منم شنبه باید پریود شم
الآنم تخمدان هام گاهی تیر میکشن

منم هسم

منم پی ام اسم

من سه روز مونده

سوال های مرتبط

مامان معجزه الله💙 مامان معجزه الله💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دخترام وتودلی🤰 مامان دخترام وتودلی🤰 هفته نهم بارداری
مامان معجزه خدا
😍😍😍 مامان معجزه خدا 😍😍😍 هفته نوزدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وچهارم بارداری