منم 4 روز تاخیرم روز موعد و روز اول تاخیر بیبی مثبت دیروز منفی 😂😂همینقدر عجیب علائم هم تا دلت بخواد حالت تهوع یسره ضعف و ترشح آبکی شدید تو سینه هامم یهو تیر میکشه باز قطع میشه
من بیست روز تاخیر علائمم اینه گرمی جات میخورم لک دارم نمیخورم هیچ نمیاد🤣
من چهار روز تاخیر
بی بی چک منفی
هیچ علائمی هم ندارم😆
من ۶ روز تاخیر و کمر درد و پادرد و حالا تهوع صب
ولی مطمعانم باردار نیسدم 🫡
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.