کیا مثل من چهاروز تاخیری و چه علایمی دارین

۴ پاسخ

منم 4 روز تاخیرم روز موعد و روز اول تاخیر بیبی مثبت دیروز منفی 😂😂همینقدر عجیب علائم هم تا دلت بخواد حالت تهوع یسره ضعف و ترشح آبکی شدید تو سینه هامم یهو تیر میکشه باز قطع میشه

من بیست روز تاخیر علائمم اینه گرمی جات میخورم لک دارم نمیخورم هیچ نمیاد🤣

من چهار روز تاخیر
بی بی چک منفی
هیچ علائمی هم ندارم😆

من ۶ روز تاخیر و کمر درد و پادرد و حالا تهوع صب
ولی مطمعانم باردار نیسدم 🫡

سوال های مرتبط

مامان دخترام وتودلی🤰 مامان دخترام وتودلی🤰 هفته نهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجمون مامان جوجمون هفته هفدهم بارداری
مامان دخترام وتودلی🤰 مامان دخترام وتودلی🤰 هفته نهم بارداری