تب چه موقع خطرناکه؟؟؟

۲ پاسخ

اگه ۳۸ شد خطرناکه نباید بزاری از ۳۷ بالاتر بره

باید کنترل کنی با دارو. اگه نشد ببر بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان ته تغاری مامان مامان ته تغاری مامان ۱ سالگی
مامان دلسا🧸 مامان دلسا🧸 ۱۳ ماهگی
مامان هیرا 💙 مامان هیرا 💙 ۸ ماهگی
مامان پسر کوچولوم🫀 مامان پسر کوچولوم🫀 ۱۴ ماهگی
مامان پسرم💙 آراد💙 مامان پسرم💙 آراد💙 ۸ ماهگی
مامان مُعاذ مامان مُعاذ ۹ ماهگی
مامان ELMAN👼🧸 مامان ELMAN👼🧸 ۱۵ ماهگی
مامان فینگیل مینگیلی مامان فینگیل مینگیلی ۱۷ ماهگی
مامان محمدحسین💙 مامان محمدحسین💙 ۵ ماهگی