سلام برای درد پریودی چکار کنم

۲ پاسخ

دم نوش نعنا بخور من خودم این ماه خوردم خیلی خوب بودد

نبات داغ با دارچین و زنجبیل بخور بجای نبات عسل هم میتونی جایگزین کنی ادویه هارو زیاد نریز
کیسه آب گرم بزار اونم عالیه خوردن کاچی یا قیماق چون خیلی گرمه جریان خونریزی رو روان تر میکنه

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته چهاردهم بارداری
مامان جوجه 🐣 مامان جوجه 🐣 هفته بیست‌وپنجم بارداری