۳ پاسخ

ماشالا وزنش خوب بوده من ۲۳۶ بود دکتر گفت حلیم مغزیجات اب پرتقال بستنی دلستر حبوبات ابگوشت

برای اون هفته عالی بوده .. مغزیجات بستنی خوبه فقط زیاده روی نکنی تو خوردن بستنی که خدایی نکرده قندت نره بالا

وزنش تو۱۹هفته عالی بوده میگن مغزیجات وحبوبات و ابگوشت وبستنی وزن میده گلم

سوال های مرتبط

مامان 🍓قلب مادر❤️ مامان 🍓قلب مادر❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد