۸ پاسخ

من هفته ۱۲ هستم تقریبا میدونم جنسیت چیه بعد شما هفته ۲۰ هستی نمیدونی😂

هفته ۲۰ بارداری بعد نمیدونی جنسیت و 😂😂چجوری میشه اخه

انومالی رفتم گفت دختره ولی من دوتا دختر ه دارم دوست داشتم پسر بشه

تصویر

ما تعیین کنیم😂😂😂😂

معلوم نیست اصن

چون ۱۹هفته ای انومالی هم باید رفته باشی ..انومالی دقیق میگه جنسیت رو

عزیزم هفته۲۰هستی نمیدونی؟

دکتر نگفته بهت مگه

سوال های مرتبط

مامان آرسام 🩵💙🩵 مامان آرسام 🩵💙🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان جَوونه یِ نارنج مامان جَوونه یِ نارنج هفته بیست‌ودوم بارداری