سونوگرافی منو کی می‌تونه انگلیسی هاش رو معنی کنه

تصویر
۸ پاسخ

این تاریخ اولین روز پریودیم که زدم دیگ همینجور ثبت شده

عزیزم میگ‌ساک بارداری و کیسه زرده اینا مشاهده شده ، هماتوم‌هم نداری

عزیزم عکس سونوتو بده به چت جی بی تی خودش دونه دونه به زبان ساده برات توضیح میده

پس خوبه..
ممنون ازتون

ان شاءالله
ولی من هنوز علائم ندارم
نه حالت تهوع هیچی

خداروشکر
خیلی استرس دارم واسه قلبشون
دعا کنید تشکیل بشه قلبشون

از روز اول آخرین پریودیم 8هفته میگذره ولی دوهفته قبل رفتم آزمایش بتادادم چهار هفته والان دیگ میشم 6هفته
بعد همون چهار هفته سونو انجام دادم ساک حاملگی دیدیم خوبه بنظرتون

سلام
دوستان من الآن ۶هفته هستم بنظرتون برم واسه سونو تشکیل قلب؟؟

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سیزدهم بارداری
مامان آرکان مامان آرکان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان گل دخترام 💚 مامان گل دخترام 💚 هفته سی‌ام بارداری